سنجش از دور کشاورزی

ورود / ثبت نام داستان رهبان

نظارت از فضا!

سامانه رهبان مجهز به ابزار پایش تصاویر ماهواره ای نیز هست

تصاویر دریافتی از ماهواره با دقت 2/5 متر مربع، و هر 4 روز یکباردریافت و به کمک هوش رهبان پردازش می شود . به لطف هوش رهبان، اطلاعات ارزنده ای از باغ یا زمین در اختیار قرار می گیرد.

پوشش گیاهی، تنش آبی، دمای خاک، کانون آفت و چندین شاخص دیگر کمک می کند تا دید کلی خوبی از وضعیت مزرعه بدست آید .ترکیب اطلاعات ماهواره ای و سنسورها ابزار بسیار قدرتمندی می سازد که شما را در تحلیل شرایط مزرعه تواناتر می کند.

سنسورهای مزرعه

از سنجش از دور چه می خواهیم؟

کشاورز از طریق موبایل خود در حال بررسی تنش های آبی و وضعیت زمین کشاورزی و محصولات خود است در این تصویر کشاورز کنار زمین خود ایستاده و آنلاین مقدار آبیاری را تنظیم می کند.

تنش آبی و توصیه های آبیاری

به کمک ابزارهای ماهواره ای رصد تنش آبی در مزرعه امکان پذیر است. پس از یافتن تنش و دلیل آن، آسان تر می توان برای رفع آن اقدامات لازم را انتخاب و اجرا نمود 

در یک تبلت پنل کاربری کشاورز را نشان میدد که پوشش گیاهی باغ و مزرعه را کامل نشان داده و هر بخش را تحلیل کرده و یک گزارشس کامل در سمت راست پنل به کشاورز ارائه می دهد در رابطه با پوشش گیاهی محصولات و زمین کشاورزی.

مشاهده پوشش گیاهی

یکی از شاخص های مهم مزرعه پایش پوشش گیاهی است . می تواند به ما اطلاعات ارزشمندی از وضعیت سلامت، تغذیه، مرحله رشد و آیتم های دیگر ارائه دهد. 

کشاورز روبروی مزرعه و باغ خود نشسته است و از طریق اطلاعات به دست آمده از ماهواره های سامانه کاشاورزی هوشمند رهبان مرکز آفت و انواع حشرات باغ را تشخیص و برای از بین بردن فقط مرکز آفات برنامه می ریزد.

مبارزه با آفات

یافتن کانون آفات به کمک سنسورها و اطلاعات ماهواره ای ممکن است. دیگر نیاز نیست کل مزرعه سمپاشی شود . می تواند با تشخیص کانون در مصرف سم نیز صرفه جویی کرد

پنل کاربری در حال بررسی وضعیت محصولات و زمین های کشاورزی در تاریخ های مختلف و اطلاعات هر بار بررسی را نمایش داده و با هر لوکیشنی قابل بازدید است.

پشتیبانی آنلاین

از هر کجای جهان می توانید مزرعه را آنلاین نظارت کنید و می توانید در هر تاریخی که می خواهید وضعیت مزرعه را در زمان های مختلف مقایسه نمایید

 

کشاورزی هوشمند رهبان 

اپلیکیشن مدیریت مزرعه رهبان مسیری دقیق به سمت هوشمند سازی کشاورزی و باغداری هوشمند است. 

رهبان با تحلیل های دقیق ماهواره ای برآورد دقیقی از وضعیت مزرعه، برنامه های کودی و تغذیه، مبارزه با آفات و علف هرز و پیشنهاد بهترین زمان برداشت ارائه می نماید

 

مراحل ثبت زمین

01.

در سامانه ثبت نام کنید

ثبت نام اولیه آسان است . پس از ثبت نام، مزرعه را تعریف کنید. 

ورود به سامانه

02.

انتخاب زمین

با ابزار درون نقشه، دور زمین خود را خط بکشید

03.

پایش 10 ساله

حالا براحتی می توانید مزرعه را از ماهواره پایش نمایید . این اطلاعات تا 10 سال برای شما باقی می ماند 

جهان نهان مزرعه با ابزار سنجش از دور رهبان

می توانید شاخص های مهم مزرعه را با هم مقایسه کنید . این مقایسه می تواند پس از اعمال یک تصمیم باشد. مثلا وضعیت مزرعه را پس از سمپاشی مشاهده کنید و از کنترل آفت مطمئن شوید. یا وضعیت یک مزرعه را در 2 سال متوالی در یک روز خاص با هم مقایسه کنید.

این ابزار ها تلاش می کنند، درصد به درصد سود شما را بالا تر برده و هزینه ها را قدم به قدم کاهش دهند. 

این ابزارها قدرت کارشناسان و متخصصان مزرعه را بالا می برد تا بتوانند تصویر دقیق و بروزی از مزرعه شما داشته باشند و توصیه های بهتری ارائه نمایند

تصویر ماهواره ای از زمین کشاورزان و فیلتر کردن بخش های مختلف آن بر اساس اطلاعات در پنل کاربری کشاورزان محترم

021-88930727
[email protected]

تماس با ما